Προφιλ

arrow

Κωνσταντίνος Παπαγιαννούλης

Φυσικός-Φροντιστής
close
Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής.Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού.Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.
arrow

Γιάννης Καλαμαράς

Διδάκτωρ Χημικός
close
Σε ηλικία 16 ετών ακούγοντας την έκφραση όλα είναι θέμα χημείας αποφάσισε να ασχοληθεί με τη Χημεία. Ολοκληρώνοντας τις σπουδές του στο τμήμα Χημείας της Πάτρας ασχολήθηκε με την ιδιωτική εκπαίδευση ενώ παράλληλα έκανε τη μεταπτυχιακή και διδακτορική του διατριβή στην επιστήμη και τεχνολογία πολυμερών. Από το 2011 βρίσκεται στην Αθήνα όπου ασχολείται με την ιδιωτική εκπαίδευση ενώ παράλληλα ασχολείται με τον επαγγελματικό προσανατολισμό. Είναι ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας xhmeiastokyma.gr. Έχει αρκετές επιστημονικές δημοσιευσεις σε διεθνή περιοδικά και εισηγήσεις σε συνέδρεια πάνω στην Επιστήμη και Τεχνολογία πολυμερών.
arrow

Αντώνης Χατζηλάμπρος

Φιλόλογος, MSc
close
Λέγομαι Αντώνης Χατζηλάμπρος και είμαι φιλόλογος-φροντιστής. Σπούδασα Κλασική Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και έκανα μεταπτυχιακή ειδίκευση στη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Ξένης Γλώσσας. Από το 2006 εργάζομαι σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης αλλά και διδασκαλεία της Ελληνικής Γλώσσας. Επιπρόσθετα, είμαι διαχειριστής του ιστολογίου http://chatzilampros.blogspot.gr/ . Ωστόσο, η καθημερινή συναναστροφή με μαθητές και γονείς που αγωνιούν για ζητήματα όπως η επαγγελματική αποκατάσταση, η σύνδεση σπουδών με την εργασία, η κατάλληλη επιλογή μεταπτυχιακού, η σωστή συμπλήρωση του μηχανογραφικού κ.α., με οδήγησαν και στη μελέτη συναφών ζητημάτων. Έτσι, μαζί με τους συνεργάτες μου προσφέρουμε συμβουλευτική υποστήριξη σπουδαστών και γονέων, ενώ παράλληλα, διοργανώνουμε εκδηλώσεις επαγγελματικού προσανατολισμού. Θα ήταν χαρά μας μεγάλη να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε.
arrow

Γιώργος Κορώσης

Φιλόλογος-Ιστορικός
close
Ονομάζομαι Γιώργος Κορώσης, είμαι φιλόλογος-ιστορικός. Έχω αποφοιτήσει από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και συγκεκριμένα από το τμήμα Ιστορίας – Εθνολογίας. Από το 2006 έως σήμερα ασχολούμαι με τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Το 2007 εργάστηκα εθελοντικά σε πρόγραμμα εκπαίδευσης, της νέα ελληνικής γλώσσας, παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας Θράκης. Η καθημερινή επαφή μου με τα παιδιά της ελληνικής μουσουλμανικής μειονότητας, με οδήγησε σε νέους δρόμους! Έτσι το Σεπτέμβριο 2009 παρακολούθησα σεμινάριο με θέμα « ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Η ολοκλήρωση, βέβαια, ήρθε μέσα από την εκπόνηση επιστημονικής εργασίας με θέμα: « ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ». Από το 2010 έως σήμερα συνεργάζομαι με τα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης Πράξις Γκρουπ 5. Ως λάτρης του διαδικτύου, διατηρώ δύο προσωπικούς ιστότοπους: 1.http://www.korosisistoria.blogspot.com/ (Θέματα Νεοελληνικής Ιστορίας Γ’ Λυκείου ( Θεωρητική Κατεύθυνση) 2. http://istoria-korosisgeorge.blogspot.com/ ( Ιστορικά θέματα) Για ποιο λόγο ασχολούμαι με τον επαγγελματικό προσανατολισμό; Η καθημερινή επαφή με τους νέους, η αγωνία τους, αλλά και η άγνοια για το τι πρόκειται να αντιμετωπίσουν στις σχολές που θα δηλώσουν στο μηχανογραφικό τους δελτίο, υπήρξαν οι βασικοί λόγοι, οι οποίοι με ενθάρρυναν να ασχοληθώ με τον επαγγελματικό προσανατολισμό!! Το ζητούμενο δεν είναι να πούμε στα παιδιά πόσα μόρια έχει η κάθε σχολή, αλλά να τους πείσουμε να κλείσουν τα μάτια τους και να σκεφτούν τον εαυτό τους δέκα χρόνια μετά…